Jockiboi's förklaring om SKÄGG

"Har fått frågan 50 gånger om dagen vad ordet Skägg betyder.
Så nu ska nu få svaret.

Historien börjar med att Nemo fick vänta för länge på saker.
Då sa han "Fan skynda innan jag hinner få skägg"
För väntar man tillräckligt länge så hinner man ju få skägg, Iaf om man är kille.
Sedan började hans missbruk, Han började säga skägg till allt istället.
Och smittade ner mig totalt.
Så vi kunde i Tylösand bara sitta och säga Skägg åt allting.
Jag döpte även min webserie till Skägg.
(Som kommer finnas här på sidan inom kort under "Videoklipp")

Så testa säg ordet, Det är skönt som fan och bara säga Skägg.
Du kan säga det vilket humör du är på."

kopierat av Jockibois.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0