tisdag - vill ha fredag igen

Jag hatar måndagar och tisdagar. Blä blä blä. Men det är bara att kriga (som Anton alltid säger). Imorgon är det onsdag och sovmorgon♥, kärlek till den.
Skolan är pain in the ass och jag längtar till lovet, även fast jag blir hemlös då (fick förlänga denna lägenheten tills dess).

Ikväll börjar DH! Hade helt glömt bort men min fina vän Isabelle påminde mig, hon kommer för övrigt hit till mig för att göra mig sällskap under programmet och äta massa grukar och morötter. Det blir trevligt, jag har lite saker att dela med mig till henne också. Och så måste jag ju få se hennes nya tattoo! Som hon för örvrig stämplade på samma ställe som jag ska tatuera mig på nästa år. tihi. Dock med en helt annan betydelse - min bror♥

Nu ska jag laga middag innan Isabelle kommer till stan.
puss

2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0