är allt det här värt det i slutändan

Känner mig mitt i ingenstans. Jag lever inte mitt gamla liv, jag ägnar inte många tankar åt det ens. Jag har inget nytt liv, har inte hunnit bygga upp något än. Jag lever i ingenstans. Inga känslor, massa känslor. Massa skit bakom mig, ingen aning om vad som är framför mig.

Jag försöker att inte tänka så mycket, för allt är bara skit. Jag vill inte till Gällivare, jag vill inte känna all skit. Det är ingen som vet hur jag mår, vad jag går igenom. Det har inget med flytten eller så att göra. Det är djupare än så. Förlora vänner, hålla på tappa en förälder, förlora sitt hem, att inte ha nånstans att bo, att få ta en massa skit av någon som verkligen inte borde ge en det.
Jag försöker att inte känna alls.
Jag är bara less nu.


Kommentarer
Postat av: I

du vet vars jag finns om du vill prata <3

2010-09-11 @ 23:53:25
Postat av: Jennifer

Jag vet lite hur det är.. Jag har också lämnat gällivare o kan tycka det är lite konstigt, att det kanske hade varit bättre o bo hemma, där man var trygg o alltid hade någon. Men, det blir bättre, klart man inte bygger upp ett liv över en natt.. Men tillslut så är man nog plötsligt bara innr i det, sitt nya liv. Hoppas det löser sig!

2010-09-11 @ 23:56:33
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/
Postat av: anna björkman

jag finns här daniela <3

2010-09-12 @ 00:52:53
URL: http://www.annaburkman.devote.se
Postat av: Anton Lundberg

Hur är det vännen? hör av dig om du behöver något finns 24/7 <3

2010-09-12 @ 11:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0