tisdag

Värdelös uppdatering, jag vet. Men det kommer, lovar. Har haft fullt upp i helg, Madelene har varit här och vi har umgåtts med massa fina människor. Så bilder från det kommer så småningom.

Kan iaf berätta att idag kändes det ungefär så hääääääär jobbigt att gå till skolan. Väl i skolan kändes det så hääär jobbigt med lektionerna. Lunchen var typ så hääär äcklig. Så jag, Anton och Nils gick till mig efter lunchen, hämtade pengar och gick på Subway och köpte kakor♥


jag och klara i skolan för någon dag sedan.

På kvällen kom Isabelle hit en sväng och kikade idol med mig, eller jag var nog mer inne i min powerpoint men ändå. Nu sitter jag i telefon med älskling, som jag för övrig saknar som ett psyk. Sen blir det bädden och en tung dag som väntar imorn, slutar 16.40.
Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0