början på april

Här kommer några bilder från nu i helgen då min fina Madelene var ner hit.


Kvällen började med pizza för min, Madde, Sara och Emelies del.


Sen kom det lite mer fina flickor, och några få fina pojkar.
Elin och Elin gömde sig för kameran.

Otto, Lisa och Emelie.T också.



Mina fina cpbarn.


Det var det här jag berättade om tidigare, då jag och Madde kom hem och hittade Albin:




Jag älskar dig gumman.

Sen på söndag for Madde hem till Gällivare och det blev genast väldigt tyst och ensamt hos mig. Men då hon skulle hit så var tåget 2 timmar försenat så hon får en gratisbiljett! Så hon måste komma ner till mig om inte allt för länge igen.


Kommentarer
Postat av: madelene

Jag älskar dig också gumman! och jag kommer mer än gärna så fort det passar för oss båda :)<3

2011-04-05 @ 00:40:11
URL: http://madelenenorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0