när du strippar och klär av dig är det samma grej


Trött och less. Idag är en dag det hade varit skönt att bo hemma, komma hem och mötas av mamma som lagat något gott åt mig. Städa hade jag inte heller behövt göra.
På tala om att göra... Jag har typ trettiotusen saker som jag måste göra. Tjugoniotusen av dom sakerna är skolrelaterade. Har så galet mycket som jag har att göra innan vecka 21. Och då menar jag GALET. Varför kan jag inte lära mig att jobba på lektionerna? Då hade jag haft ett gäng mindre att göra iaf.
Kan fortsätta att klaga genom att säga att jag är så jävla less på att vara sjuk!

Livet är inte som det ska just nu. Men bara att hålla ut, 41 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0