så hade vi ju ett påsklov också

Och jag spenderade mitt i kära gamla Gällivare. Fotade typ ingenting förutom litegrann på fredagen då jag var ut med några fina tjejer och killar sen då också.
Här är iaf några av dom. De första bilderna är snodda av Vicky och Katja.

jag och min fina Elin.








snygga cheyer






Bilderna gör inte riktigt kvällen rättvis för jag hade faktiskt riktigt kul. Det var dessutom första gången jag var ut i Gällivare sen jag flyttade.
Kvällen började hos Evelina tillsammans med henne, Victoria, Elin och Katja. Sen kom Martin, Markus och Arvid också. Musik och snack. Sen kom 2 pojkar och hämtade oss och skjutsade oss till tvillingarna Laukkanen. Där var det en massa glatt folk. Blev där i några timmar, folk for på krogen och tillslut drog vi till Samuel för att avsluta kvällen. Där ingick ommöblering i skåp, mattekluringar och massa annat fult. Gick hem, mötte Arvid, gick ut med Malou och gick sen hem till Victor för att sova.
Fick lite hemlängtan också.

Resten av lovet gjorde jag inget speciellt, tog det bara lugnt vilket behövdes. Lördagen spenderades i Vettas med lite släkt och största delen av söndagen spenderades tillsammans med Elin och Arvid. Måndag hoppade jag på tåget och for tillbaka till Luleå. Kändes lite jobbigt faktiskt.
Lyckades få med mig en riktigt fin förkylning/hosta/feber hem till Luleå iaf. Så har legat hemma typ hela veckan var bara till skolan igår på en lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0