there ain't no reason things are this way

Idag saknar jag den här flickan lite extra mycket.

Elin Hägg, min fina Elin som jag knappt träffar längre. Jag tar på mig skulden för det. Att kolla tillbaka, alla minnen, alla bilder. Det gör ont. Men du, vi ska skapa nya. Även om vi inte pratar så ofta längre så kommer jag alltid finnas på samma plats som tidigare. Och jag ska tvinga ner dig hit och kaosa som förr. Jag kommer aldrig låta dig gå, om jag så måste låsa fast dig. Var säker på det.
Jag älskar dig, jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: elin

gumman <3 älskar dig också, du har alltid varit en bästa vän för mig hur lite vi än har träffats eller pratat. du är guldvärd glöm inte det! och ja jag ska fan komma och göra kaos någon helg! ;)

2011-04-14 @ 09:48:06
Postat av: Anonym

gumman <3 älskar dig också, du har alltid varit en bästa vän för mig hur lite vi än har träffats eller pratat. du är guldvärd glöm inte det! och ja jag ska fan komma och göra kaos någon helg! ;)

2011-04-14 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0