jag vet hur du ser ut i inga kläder



Idag började vi med riktiga lektioner. Fick vårt schema och så, skjut mig säger jag ju bara. Hade åtminstone turen på min sida då jag fick veta att jag hamnade i alpha gruppen i matten, så slutar hyfsade tider på onsdag och fredag iaf. Sen så hatar jag ettorna för att dom fick så chill schema medans vi hade hur äckligt schema som helst då vi gick i ettan. Men vi fick sluta redan 12.45 idag så det gjorde mig på lite bättre humör.

För övrigt så ska jag mest troligt kapa av mitt hår i veckan. Efter all färgning och blekning så är mitt hår i väldigt stort behov av det.

Jesper kom hit nyss och nu sitter vi och väntar på Emlan som ska hem och hämta träningsgrejs oså. Sen blire middag och gym. Duktigt.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

heeyy jag älskar din tröja! Vart är den ifrån? :) skitsnygg!

2011-08-30 @ 14:03:11
URL: http://jennifersandstrom.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0