nu kan du få mig så lätt, alldeles för lätt.

Lördagen på kalaset blev inte riktigt som planerad. Jag hade inte räknat med att min väska skulle bli snodd i början av kvällen och att min hemnyckel därav försvann. Det slutade med att jag och Elin fick tränga ihop oss hos Joel och sova där. Nu har iaf pappa varit hit till Luleå och öppnat dörren åt oss. Så det löste ju sig som ändå, dock så saknar jag alla mina saker som försvann tillsammans med min nyckel. Kan ju meddela att min tagg och mitt humör försvann tillsammans med väskan igår också. Men det kom iaf tillbaka, ett tag. Sen bara mer förvirring.

Nu ska jag kila ner till tvättstugan och slänga in lite kläder i tvättmaskin. Sen ska jag väcka Elin som ligger och sover här vid mig för tillfället. Ska tvinga med henne på Hemmakväll för att hyra film och köpa godis. Blir nog fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0