västra varvsgatan

Lite dålig uppdatering, har varit i Piteå där vi dansade och log. Sen på måndag då jag kom hem till Luleå så kom min far hit och hjälpte mig flytta. Bor på varvet nu och här kommer jag bli kvar huuur länge jag vill. Skönt. Lyckades äntligen få en förstahands hyra. Och på varvet var ju great!
Nu ska jag bara dra iväg till Ikea och inhandla lite möbler och tapetsera om då min far eller mor känner sig sugna på det.

Just nu är jag med Emsie som ska göra mig sovsällskap inatt. Pierre drog nyss efter att vi spelat lite Buzz, ätit kladdkaka och dansat till 50 cent. Helt ok. Linus var ockå här tidigare och spelade lite tvspel med mig och Hammarn. Vill aldrig att sommarn och sommarlovet ska ta slut. Men samtidigit så känns det inte så jobbigt att skolan börjar snart igen.

Uppdatering om pdol och Piteå kommer imorn eller så.
Nu: kvällskäk och film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0