keep calm and party on



Imorgon är det jullov och jag sätter mig på tåget upp till Gällivare. Har ordnat de sista julklapparna idag efter att sprungit runt en del på Storheden med Emsie efter skolan. Kom för övrigt hem från henne för ett tag sen, har suttit och ätit massa gurka med dipp med henne och Elin.

Imorgon (eller idag egentligen eftersom klockan är över 00.00) så väntar endast en mattelektion, vilket innebär att jag börjar 13.45 och slutar 14.45. Gode skönt! Då blir det att skynda hem, slänga ihop middag, ta väskorna och knata bort till tågstationen. Sen kommer jag tillbaka till Luleå redan på tisdag för mellandagsrean och förberedelser inför nyår. Vi hade tänkt hyra lokal men alla är ju uthyrda så blir nog inget med det.

Hade för övrigt en fin helg! På fredag började allt hos Linus.N som fyllde år och forsatte sedan med att jag och Emelie for vidare till Magasin 3. Hade väldigt kul där med massa dans och fint folk. Lördagen blev en lugnare variant, hemma hos Linus.Ö med fina pojkar och flickor. På söndag kom mami hit så har sprungit med henne på stan i söndags och igår innan hon for hem.

Jajja, blev en massa blandat här, haha. Nu ska jag iaf ta tag i min packning och sen sussa.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0