Vill att Engelska B ska vara över

Kommer var hur skönt som helst att inte ha engelska i trean! Är gode less. Sitter för tillfället och skriver på en rapport om William Shakespeare som ska vara inne i veckan, och jag började nu... Kan inte beskriva hatet jag känner mot denna uppgift. Hatar att sitta och leta fakta, översätta och pussla ihop. Hata, hata, hata. Man sitter hur länge som helst och ändå lyckas man bara skrapa ihop en halv sida typ. Aja, har bara typ 7,5 kvar då. Hatar mitt liv just nu. Vill bara att det ska bli fredag. Och för att gnälla ännu lite till så har jag nkprov på torsdag som jag också måste hinna plugga lite till. Håll ut Daniela, 12 skoldagar kvar.



Nu ska jag sluta gnälla, dags att ta tag i mitt liv. Börjar med att tröstäta Billys pannkakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0