hej ångest!

Jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allt i sommar! Och ha råd också för den delen... Det är så sjukt mycket jag vill hinna göra. Ångest.
 Åka till Turkiet med mina vänner
 Peace and Love
 Sommarjobba
 Piteå dansar och ler
 Luleåkalaset
 Åka utomlands med Victor
 Åka på språkresa till Paris

Just nu ser det ut som att språkresan måste falla bort. Känns tråkigt eftersom det är sista gången jag läser franska nu den här terminen och jag hade velat åka på språkresa nu medans jag minns allt. För jag älskar språk och franskan så jag hade velat åka dit och få använda den och lära mig mer.
Ser inte heller ut som att jag kommer ha tid att sommarjobba heller. Men då är ju frågan, hur ska jag annars ha råd med allt det andra? Mamma och pappa betalar min turkietresa nu i Juni iaf och pdol, men resten då.
Någon som har typ 20 000:- att sponsra med?
1 månad längre sommarlov hade också suttit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0