I used to be my own protection, but not now

Måndag i gvestad och gvebarnen har skola så sitter ensam hemma efter att Victor åkt till skolan. Tänkte ta och göra lite välbehövliga saker innan jag ska ner till stan och möta upp Isabelle. Känns som att jag har alldeles för mycket att hinna med medans jag är här. På fredag beger jag mig till Kalix med Victor så allt måste vara klart innan dess. Tvätta upp alla kläder, ordna mammas present, besöka kära gamla hedskolan, besöka välkomma, med mera.

Fin fiint väder ute både idag och igår. Känns GREAT att våren har börjat komma. Nu är det bara att vänta på att snön ska smälta bort och gräset komma fram.

hade inte varit helt fel att ligga där just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0