playing the memories over and over


snodd bild av Lisa Björnström
Redan torsdag imorn, veckorna bara springer förbi och nästa vecka är det sista veckan innan lovet. Känns hyfsat skönt kan jag ju meddela.
Idag efter skolan så for jag till stan och mötte upp min fina Isabelle. Vi gick och fikade och pratade om saker mellan himmel och jord. Såna där samtal som man behöver ha lite då och då.
Sen kom även Emelie och gjorde oss sällskap. Segade lite på fiket och så.

Även igår var jag med dom. Blev gymmet, ingen av oss kände sig dock särskilt motiverad så det gick som det gick. Vi gav till slut upp och drog till Ica där jag och Emelie köpte smulpaj, vaniljvisp och läsk. Sedan åkte vi till henne och kikade Festival.
Sommar nu, ja tack!

Nu ska jag ta och sussa innan det blir allt för få timmar innan klockan ringer. Morgondagen bjuder på Engelska och Entreprenörstid och föreläsning. Kult.
pussgodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0