västergatan 6B, phett


Helt ok snygga tjejer. Men det är svårt att vara på topp på söndagar. Väntar på att tvättmaskin ska rulla klart för att sen dra till DONKEN och äta chickenwrap. Skulle ta en lååång promenad dit bort men så insåg jag att dom ända skorna jag har här hos Bulle är klackar, så bussen kändes ju som lite mer lockande må jag säga. 

Intressant, intressant. Kan ju ta och berätta att gårdagskvällen spenderades först på Skurholmen tillsammans med Isabelle, Nathalie och Maria, sen Bergviken (lägenhet typ 1 min ifrån mig, phett), sen tillbaka till Skurholmen (dock till annat ställe), sen Porsön och slutligen tillbaka till Skurholmen och Isabelles säng. Det var en massa hit och dit med andra ord. Så tack till dom snälla pojkarna som orkade skutjsa oss under kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0