visste ni...

att min senaste kyss - var med en som jag älskar väldigt mycket
att jag funderar på - hur mitt liv hade sett ut om jag inte hade flyttat
att jag pratar - lite för mycket ibland
att jag inte gillar - människor som inte kan vara sig själva
att min första riktiga kyss - minns jag knappt
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte har en aning om
att kärlek - gör ofta ont
att jag gillar - soooommar
att jag alltid kommer att - älska min bror
att jag är förälskad i - min malou
 
att sist jag grät var - idag
att min mobiltelefon är - i min brors händer just nu
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - spelar jag mobilspel
att idag har jag - inte gjort ett skit
att jag just nu tänker på - hur gärna jag hade velat att lovet var längre
att i kväll ska jag - till victor
att i morgon kommer jag - gå på stan med isabelle
att jag hoppas - allting kommer ordna sig
att jag verkligen vill - ha ork till att engagera mig i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0