årets...

årets vill ha: en lägenhet
årets roligaste: alla fester med fina personer
årets bästa: alla fina människor jag lärt känna
årets sämsta: min träning, den har varit illa
årets uppskattning: min familj, att de gett mig de möjligheter jag fått
årets förändring: flytten till Luleå
årets längtan: har hela tiden varit sommar
årets låt: det är svårt att säga en låt för hela året, men kan nog säga gubben i lådan, förlåt att jag aldrig sagt förlåt, like a G6
årets cp: ENP10
årets finaste: mina vänner, gamla som nya
årets saknad: en varm sommar
årets avslut: började bra, slutade för tidigt


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter den linje du går? och vad gör man där? :)

2011-01-04 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0