en helt vanlig torsdag




Kom hem från Emelie för ett tag sen. En till torsdagskväll spenderades med henne och Linus framför O.C.
Blev att ta sovmorgon imorse, fick oväntat besök av Emelie och Anton som satt och väntade medans jag gjorde mig i ordning. Sen tog vi bussen till stan för att gå och äta på Exotic. Efter det bar det av till skolan där det inte var många eftersom vi hade entreprenörstid. Jag och Jonathan skrev snabbt klart våran rapport om TV4 och sedan lekte jag fågel, fisk eller mittemellan med Linus, Otto och company. För det är sånt vi gör på enp-dagis.

Min mor kom hit över dan, vi spenderade några timmar på stan och jag gjorde hennes kort många kronor fattigare. Sen for vi till lägenheten, tog massa gulliga cambilder, drack te och hon skrev under mitt intyg för att jag får dra till TURKEY i juni! Kommer bli grümt. Nu är det bara bokningen som fattas och 4,5 månaders väntan...


två riktigt snygga bilder på min kära vän Linus, en helt vanlig torsdagskväll hos Emelie


Kommentarer
Postat av: isabelle

snygg kompis du har längst uppe till vänster, msn? xP

2011-01-27 @ 23:54:09
URL: http://emmaiisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0