en fredag och en lördag

I fredags blev inget som vi riktigt tänkt oss. Kvällen spenderades mestadels av tiden med Emelie, Niklas och Christoffer. Vi vandrade, for till Björx, segade och hatade kvällen. Sen bestämde vi oss för att dra till Niklas så André och Oskar kom och plockade upp oss och skjutsade oss till Notviken. Humlan låg i bagaget och när vi sedan skulle kliva ut ur bilen och gick och öppnade där bak för att släppa ut honom så fick vi oss ett skratt (bild finns nedanför). Vi var iaf hos Niklas till strax efter 7 på morgonen då jag och Emelie gick till Donken för att äta frukost. Hos Niklas hände det en del grejer, orkar inte förklara allt. Kan säga att vi stod alla med varsin kniv i handen, jag fick tillfälle att skrämmas (som jag älskar så mycket), spöken och rädda barn.

han hade klätt av sig och bundit fast sig, kan då verkligen inte ha sett så bra ut om någon for förbi då vi öppnade bagageluckan! vad ska man säga om den där pojken... haha





Idag blev det inte mycket gjort. Var helt död efter gårdagen så sov till typ 4, sen blev det att åka ner till stan för att möta upp Emsie. Massa folk for till Boden men vi sket i det. Vi tvingade ut Luusua och så for vi till Oskar och fick upp honom ur sängen, cyklade till Örnäset och degade lite. Kvällen slutade tidigt och lika var ju bra det, är hur trött som helst. Imorn åker jag till Gällivare. Min fina Madelene flyttar nästa vecka, hela vägen ner till Sundsvall så måste hinna umgås med henne innan hon far!

jag och min fina idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0