jag är jävla bra på att sätta mig i jobbiga situationer

"Sommarlovet är som livet, när halva gått får man en medelålderskris och får ångest över att man inte hunnit göra allt man velat" - Otto Nilsson

Så vaknade jag imorse, av att Otto ringde och var lite poetisk. Dags att komma hem nu Otti!
Vaknade för övrigt upp bredvid Emlan, som jag ska och möta upp på ett tag igen. Gårdagen spenderades hemma hos Anna med massa fina pojkar och flickor. Min kamerasladd är på vift så bilder kommer någon annan dag.
cha, cambilder från igår.

Nu ska jag ta en powernap innan det är dags att göra sig iordning och knalla iväg till Donken.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: det är det jag är rädd för...

men du har väll fortfarande kontakten med dina bästa vänner ? :)

2011-07-16 @ 21:55:46
URL: http://emmastenstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0