det var ju midsommar

I fredags så började midsommar-firandet hemma hos Casper med Emelie och några pojkar. Sen bar det av mot Maria och sen Justina. Däremellan hann vi med ett litet stopp på tivolit. André och Pierre övertalade mig att åka virvelvinden med dom, ångrade dock det efteråt. Men det blev inga spyor så det var ju helt ok. Dock så blev det spyor från en pojke i trappuppgången hos Justina så festen dog ut. Jag, Emelie och Otto drog på max och träffade lite folk och sen mötte vi upp Oskar, William och Anton. Klockan hade blivit natt så vi drog till skateparken en sväng och sen hem till Oskar. Där blev det film, matlagning och några minuters sömn. Klockan 8.00 började jag och Emelie cykla hem och jag kan meddela att jag var helt död dagen därpå.
Och jo matlagningen stod Oskar för, det blev bränd korv, pasta kokad i äppeljuice och jordgubbssylt. Hm...

Blev typ inget fotat men bjuder på några få.




frågan är ju vad Oskar skulle göra..

fint hål som William lyckades fixa i Kims tröja


Kommentarer
Postat av: sanna

sv: jo, jag är intresserad.. så du får gärna ge nummret! :) jag är inte från gållivare, utan från boden! :)

2011-06-29 @ 12:50:15
URL: http://sannaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0