här blev jag den jag är

Åt nyss grillat och är hur mätt som helst. Har gått omkring på stan idag, först med mamma och sen med Elin. Behövde en massa saker men hittade inget av det jag letade. Lite dum är man ju som letar i Gve innan man kollat i Luleå när man ändå bor där.
Hur som helst så gjorde jag inget speciellt alls igår. Men jag hann iallafall träffa både Elin, Adrian och Arvid.
Ikväll ska jag umgås med Madelene, är lite sugen på ett nattdopp, men mina myggbett på benen skriker nej. Så får se hur det blir, sen så ska väl alla hem tidigt också för att stiga upp och jobba imorn. Hata sommarjobb...

Igår när jag var med Elin, i brist på annat att göra så tog vi fram vattenpipan

Imorse var det sol och jag skulle sola, det blev bara i en kvart


min fina

På g ner till staden för att vänta på att Elin skulle sluta

bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0