Kristi himmelsfärds dag

Har känt mig så otroligt seg och trött hela dagen. Hade sovsällskap igår, låg kvar och drog oss i sängen idag till strax efter 3. Sen for jag in till stan för att sola med Isabelle och senare umgås med Emelie. Det blev donken och sen ananas i solen vid Norrahamn.

Lediga tills tisdag nu och det känns som att det kommer bli några riktigt sega dagar. Får sommarlov nästa vecka och det känns verkligen inte som det. Känns inte som sommar, även fast vi haft vädret med oss ikväll.
Jag hoppas på att morgondagen blir asum. Dags att börja tagga lite partimusik nu kanske.

Bjuder på en bild från första kvällen då jag och min fina fiiesta tillsammans. he he.
Och btw, saknar min gamla lägenhet på sandviksgatan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag elska dej!

2011-06-03 @ 13:21:19
URL: http://emelieehammarstrom.devote.se
Postat av: Daniela

sv; och ja elska di

2011-06-04 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0