början på ett efterlängtat sommarlov

Idag blev det sommarlov på riktigt. Gick till skolan, chillade på bryggan, fikade och drog. 10 veckor kvar innan man ska tillbaka dit nu. Ett ord: frihet. Och vädret... man kan tro man är utomlands! Har varit så sjukt jävla varmt idag. Kom hem vid 12 inatt och då hade jag fortfarande shorts och linne. Hoppas den här ryssvärmen håller i sig ett bra tag. Då behöver man inte åka utomland heller ju!!
Låter några bilder tala lite också:

På bryggan imorse




me like you


Efter skolan for jag och Emelie hem till henne

Käkade lite gurka och dipp

Solade sig lite också



Rosen jag fick då jag vann boktävlingen på skolan vi hade eftersom vi hade skivit böcker på svenskan.

En Andreas, en Erik och en Emelie på Max

En Nicklas och en Herman också

Gültzaudden - då vi just kommit dit

Brygg-häng

En full, glad och sjungandes David

Och avslutar med en pussbild på David och Backe

Nu ska jag gå och lägga mig och tagga inför morgondagen! Övertaggad tjej!! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: madelene

Såja Danni! Äntligen lite bilder :D

2011-06-10 @ 01:52:13
URL: http://madelenenorliin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mena, och jag snor några bara så du vet bejbi <3

2011-06-12 @ 15:53:11
URL: http://emelieehammarstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0