jag skyller på dig








Har inte gjort något vettigt alls idag. Har suttit framför datorn, ätit go' middag med mamma och bror, hälsat på hos mormor och morfar och umgåtts med lillebror. Mina basket-skills gjorde ett återbesök också. Helt sjukt vad jag saknar basketen! Man kan ju undra varför jag slutade spela då jag flyttade till Luleå, med tanke på att det finns gott om lag där. Men jag skyller lite på en person, och mig själv såklart också. Och nu känns det försent att börja igen. Fuck life.

Sen så har jag upptäckt att typ alla min flickor här i Gällivare jobbar nu första perioden. Kul. Verkligen. Kändes genast väldigt ovärt att jag for hit nu. Men men, ska kila över till Didriks rum och kika film med honom. Älskar för övrig hans bakgrundsbild. Fred ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0