vill ha sommarlov med sol, helst nyss

Vaknade för ett tag sen och Emelie for för en liten stund sen. Undra hur många dagar vi har sovit ihop nu.. och hur många timmar per dygn vi varit med varandra. Men men, har inte skrivit sen jag kom till Luleå, har inte haft tid eller hittat min kamerasladd som är i någon av alla påsar (har flyttat till Kallkällan för tillfället). Vi har iaf hunnit festa lite, ätit massa jordgubbar, kollat massa film och badat lite nattbad på Arons. Och alla bilder kommer upp senare i veckan.

En bild från från i lördags då vi var hos Linus, på mig och Niklas, fotad av Sara.

Igår så for iaf jag och Emelie till Örnäset, blev upplockade av Oskar, Kim och Otto för att sedan åka till Oskar och kika film åde. Finns inte allt för mycket att göra när regnet inte verkar vela sluta falla. Men ikväll kommer solen på besök så blir att fara ut och hitta på något! Nu ska jag i varje fall kolla A walk to remember och äta mina efterlängtade skorpor! Fred ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0