you can say what you want

Gårdagen började med att Anton och David kom hit från Pite. Så vi + Emelie var hos mig till en början. Sen åkte vi Björsbyn. Eller vi åkte till Porsön och gick därifrån, en bra jävla bit. Var inte så långvariga där, pratade med lite folk och senare bar det av mot en liten lokalfest på Notviken. Blev där resten av kvällen och hade det trevligt. Och som vanligt så kom kameran inte till användning så snodde en bild av Lisa från då vi var i Björsbyn.


Sen gick jag och Emelie hem till mig därifrån, GICK. En bra jävla bit och det känns i benen idag efter att man gått som en tok igår. När vi kom hit gjorde vi toast och bestämde oss sen för att cykla ner till 7eleven men det var stängt så då for vi till Statoil och handlade lite ätbara saker. Då var väl klockan 5 på morgonen och solen hade börjat gå upp. Så kan ju meddela att vi var måttligt trötta imorse.

Ikväll väntar antingen film eller grillning, dock så är jag mest sugen på bio, baksmällan 2. Men kul när mina vänner inte har pengar före. Men nu ska jag samla lite ork och sen kliva upp ur sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0