glöm inte bort att du är värdelös

Vilket är precis vad jag har varit på att uppdatera bloggen. Men det är inte så kul då jag inte har nå fina bilder att dela med mig av och urtråkig design. Men men, det fixas väl till förr eller senare.

Jag kan ju meddela att jag har gått och blivit kär sen sist, i storebror.

Sen så har jag också flyttat, till hagaplan. Fjärde flytten på typ ett halvår nu. Men det är ju helt ok det med. Och det kommer kanske inträffa en femte också. Var nämligen och kollade på en sviiinfiiin lägenhet på Bergviken med mamma idag. Så får se hur det blir med det. Är helt kär i den i varje fall. Allt helt ny renoverat och mmmuuumms.

För övrig så är jag galet skolless och vill ha lov n-u. Och jo, vi har gått och blivit stammisar på Roasters också! Phett. Var bland annat där idag med Emelie, Sara, Linus, Anton och Karl.

Är grümt trött just nu så ska gå och sussa och tagga inför badet imorn! Grümt intressant.

avslutar med bild på störtsköna! ♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

Hur är det med dig??

Ha en fin fredagskväll! :D

2011-03-25 @ 17:23:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0