sick and tired


Jag som hade tänkt att ni skulle få massa fina bilder som jag faktiskt fotat själv. Har varit tomt på sådana här på bloggen, vilket beror på att jag inte har photoshop på den här datorn. Så skulle jag och pappa kirra det idag för en på hans jobb hade bränt på skiva till mig och så, men fick vi det att funka? Nej! Grymt less tjej.

För övrig så känner jag mig hur lat som helst. Har inte ork till att göra typ någonting. Allt känns jobbigt, en känsla som jag känner alldeles för väl vid det här laget. Har inte riktigt någon lust att stanna här i Gällivare men på samma gång så har jag inte riktigt lust att åka till Luleå heller. Fel att åka till Thailand imorn?
Och när jag ändå är igång och klagar så kan jag ju passa på att meddela att mitt pepp för skolstarten på måndag är likamed NOLL.
Nu ska jag tycka synd om mig själv, lägga mig i soffan och kolla halv åtta hos mig, samt vänta på Victor.


Kommentarer
Postat av: Adrian

men om du har photoshoppat bilderna så har du inte fotat fint ju ! ;) hahah

2011-03-02 @ 18:18:08
Postat av: Jessica

Hoppas det känns bättre snart :)

2011-03-03 @ 22:25:11
URL: http://enflickasomarstark.webblogg.se/
Postat av: sanna

hej! jag undrar vem du har tatuerat dig hos? för jag ska göra en men har ingen aning om vem som tatuerar minderårig och att det ser bra ut! skulle vara snällt om du svara :)

2011-03-06 @ 22:45:53
URL: http://sannaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0