Det handlar om att lära sig leva för två

Mamma och lillebror for just och lämnade mig ensam kvar i min dystra lägenhet. Blev klar med min svenska bok för ett litet tag sedan. Titeln på den är samma som rubriken på det här inlägget. Mamma läste igenom den en gång innan dom for och hon började gråta då hon läste den, så jag tar det som att hon tyckte den var bra. Hoppas bara min svenska lärare tycker detsamma.

Nu är det bara en lite (mycket) jobbig grej kvar. Franskaprovet imorn. Dör. Skjut mig. Möh. Har inte öppnat böckerna än så ska väl ta och göra det på ett litet tag. Kommer ändå gå åt skogen för jag fattar typ ingenting av det vi håller på med, hur tjorviga saker som helst som jag aldrig hört talas om förut.
Men men, inte hela världen att jag får nöja mig med VG i franska.

Igår hade jag 40 minuter skola och idag inge skola alls, tror jag inte iaf, var i varje fall inte där. För vi är klara med alla kurser, det enda som är kvar är det där förbannade franskaprovet. Dör lite till.
Mycket tjat om skolan och väldigt lite intresse från erat håll, jag vet.

Kan avsluta med att säga att jag vill utomlands, helst nyss.

Kommentarer
Postat av: isabelle

åååh vill läsa den!

2011-05-31 @ 21:46:51
URL: http://isabelletjader.devote.se
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

vad planeras inför ledigheten ? :D nu när dagarna är röda

2011-06-02 @ 12:00:26
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0