hej, jag tycker om matte

Imorn har vi första nationella i matte. Får panik! Måste få mvg i matte A! En sak som gjorde att det kändes lite lättare var att min lärare sa att jag får mvg i slutbetyg även om jag bara får ett starkt vg imorn. Men då gäller det ju bara att jag får minst det då. Skulle ägna dagen idag till mattebok och gamla nationella att öva med. Har jag gjort det? Nej. Har en känsla av att jag inte kommer orka göra det heller. Så får väl skylla mig själv sen när jag får provresultatet och fick bara vg.

13 skoldagar kvar nu innan frihet i 10 veckor. Jag har varit så grymt taggad inför sommarn att det inte gått att beskriva men just nu har allt det försvunnit. Men det kommer väl tillbaka.

på väg till pdol i somras. okej, jag är lite taggad än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0