jag vet att jag kan falla dit igen, om och om igen.

Ligger i sängen och lyssnar på min sommarplaylist som jag lite smått började bygga på nyss. Ska ta och kliva upp på ett tag för att göra mig iordning för skolan och städa undan lite här för mamma och lillebror kommer hit idag. Egentligen har jag verkligen inte tid med det för har på tok för mycket att göra innan onsdag. Men men, får försöksa hitta tid nånstans. Idag har jag hur som helst historieförhör, kommer inte gå bra kan jag ju meddela. När ska jag lära mig att inte bara läsa igenom en gång kvällen innan? Det håller inte! Men nästa år, då jävla! Fast det är ju lätt att säga nu...

Kan ju berätta lite kort om min helg när jag ändå är igång.
Fredag så var jag, Emelie, Linus, Casper och Pierre hos mig och umgicks. Sen kom Oskar och Casper drog så då for vi andra ut och gled med Oskar.
Lördagen började med stan med Emelie, sen middag med Isabelle och slutade med film med Pierre.
Igår gjorde jag typ inte ett skit, var sjukt trött och låg i sängen typ hela dagen. For in till stan en sväng vid 7 för att träffa Emelie. Det är såna dagar jag brukar undra vad som är felet på mig. Jag låg hemma hela dagen och pluggade ändå inte. Nått är ju fel i varje fall.


bjuder på en väldigt gammal bild som jag hittade på mig och bella-bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0