söndagsångest (utkast, skulle kommit igår)

Kom hem från Piteå redan vid 10 imorse. Kvällen blev inte riktigt som planerat men men. Vi slocknade tidigt och vaknade av att ett främmande gammalt par stod i vardagsrummet och typ skrek att vi inte fick vara där. Det var typ Kopparnäs vaktmästare och dom trodde det var inbrott i stugan. Jag dog typ när jag vaknade upp och de stod där, rädd? ja!

När jag kom hem lämnade jag bara mina saker och gjorde mig i ordning för att sedan åka in till stan och äta frukost med min Isabelle. Vi var ute och chillaade i solen för att sen åka till henne och invänta Alexander som kom från Boden. Vi degade hos henne ett tag innan vi bestämde oss för att fara på Max och äta middag och sen gå på bio, hur många lingon finns det i världen.
Har sovit allt för bra inatt och varit i farten hela dan så är måttligt trött just nu!

jag och min fina på skolavslutningen i 9an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0