we'll never be as young as we are tonight

Vi har pratat mycket de senaste dagarna om hur snabbt tiden verkligen går. Känns som nyss jag gick till skolan med Anna och Klas första dagen. Känns som nyss vi satt i röda klassrummet, örnäspojkarna i runda bordet och allt det där. Snart har halva gymnasietiden gått och jag ska ställa mig i bostadskö i annan stad för att flytta igen för att plugga vidare. Helt sjukt när man tänker efter. Det var ju nyss jag hade beslutsångest över vart jag skulle flytta för att gå på gymnasium, hur jävla mycket beslutsångest kommer jag inte ha den här gången då?!

Sen är det lite roligt att tänka på hur klassen såg ut de första veckorna, hur den var uppdelad. Kan ju säga att väldigt mycket förändrades. Även om det är folk i min klass som jag inte säger ett enda ord till under dagarna så älskar jag våran dampklass. Känns redan nu tråkigt att skiljas åt sen, men fatta hur jävla mycket roliga minnen jag kommer ha med så många av dom!


Bild från helgen efter första veckan i skolan då jag, Anton, David och Anna var hos Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0