för.mycket.att.göra

Nu kan jag inte annat än att längta till fredag. Kommer kännas hur bra som helst att gå hem från skolan på fredag och ha all denna veckas plugg borta. Men innan det händer så väntar svenska redovisning, nk "läxförhör", samhällsprov och att pitcha vår affärsidé. Känns inte allt för kul med tanke på att jag har en massa plugg att göra inför allt. Så ska låsa in mig i lägenheten fram tills helgen och bara plugga. Vilket är lätt att säga nu, om jag känner mig själv rätt så kommer mesta dels av tiden att ägnas till allt annat förutom pluggning. Gossip girl kommer bland annat vara ett stort hinder.

Men men, ska försöka bryta lite dåliga vanor. Nu ska jag gå ner till tvättstugan och slänga in lite kläder i tvättmaskinen, sedan invänta desperata hemmafruar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0