sommaren 2012, kom hit helst nyss

Efter att varit och fikat på The Nova ikväll med Elin och Emelie, samt Anton som kikade förbi en sväng också, så kan jag inget annat än att längta till sommaren. Det kommer bli hur bra som helst. Ska börja lägga undan pengar redan nu för att ha råd med allt sen. Två självklarheter till sommarn blir iaf utlandsresa med några flickor och Peace & Love. Tänkte skita i P&L först men så fick jag höra rykten om Skrillex och så vidare, så ändrade mig ganska snabbt.



Hade behövt plugga just nu men kan inte sluta kolla på apollo, ving, fritidsresor och så vidare. Vill till värmen nu! Eller iaf boka en resa så man har något att se framemot. Fast just nu känns det som att jag har hur mycket som helst att se framemot så är lugnt ändå. Det första: höstlov om 2 dagar.
För fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0