hold your head up high

Äntigen tisdag. Äntligen säger jag för idag kommer ÄNTLIGEN min soffa, som jag väntat. Sen så får jag träffa min galet saknade lillebror idag för han och min fader kommer ner hit över dagen. Blir fint.
Och något annat galet fint, imorn kommer en riktigt saknad Madelene hit och gör mig sovsällskap. Visste inte hur mycket jag saknade henne innan jag pratade med henne i telefon tidigare.


Tjena tjugoförsta december tvåtusennio. Snart två år sen, hjälp. Går åren såhär fort?

Nu ska jag knata iväg till skolan och hoppas på att dagen går fort. Vill bara komma hem sen igen, få ligga i min nya soffa och krama på min fina lillebror. Hejrrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0