back.to.school.

Imorgon börjar skolan igen och det känns faktiskt inte jobbigt alls, längtar att få tillbaka rutinerna igen. Vet dock att jag kommer ångra mig ganska snabbt när skolarbetena börjas lägga på hög.
Mitt sista sommarlov har varit helt okej, men känns inte som att jag gjort så mycket. Midsommar i Piteå och trästocks var nog det roligaste. Det bästa har dock varit att jag kunnat spendera en hel del tid med min favorit kille uppe i Gällivare.
Sista sommarlovshelgen har spenderats med körkortsboken, dock med ett litet uppehåll för att fira min fina vän Elin igår. Nu ska jag kika lite tv, mentalt förbereda mig för morgondagen och sen sova gott min sista sommarlovsnatt. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0