ångest inför skolstarten

Imorgon är det sista dagen på lovet, riktigt sorligt. Har spenderat största delen av lovet i gällivare (helt otroligt!!) och det har varit riktigt bra. Hade glömt bort hur mycket jag älskar det här hålan ibland, och framförallt människorna som bor här. Dagen idag har bara spenderats hemma med familjen, tv, thaimat, bastu, planering inför morgondagens ikea-besök och kollat sista pretty little liars avsnittet på säsong ett med bror min. Vi är båda två förälskade i serien. Didrik sa för en liten stund sen "Danni, kan du inte komma hit nästa helg så kan vi börja kolla andra säsongen också?!" Men ska faktiskt tillbaka hit väldigt snart, redan den 20e för då fyller min fina Elin Hägg 18 åååår!



Nu ska jag kika film med lillebror och sen sussa. Imorgon 9.00 drar jag iväg till Haparanda och Ikea med mami. Har en lång handlingslista och många hundralappar att spendera. Sedan återvänder jag till fina Luleå och inte lika fina skoldagar. Bara att hålla ut. Idag är det för övrigt 4 veckor kvar tills jag fyller år, då blire feeeetfest (eller?), blir nog gode fint. Ska börja kika på lite lokaler så man slipper stressa i sista minuten. Jajja, nu ska jag slå på filmen. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0