baby, you got me in a trance

Dessa två dagar av skolan som gått nu har varit en riktigt plåga, har varit hur trött som helst. Idag hade jag planer på att fixa min dygnsrytm lite, men misslyckades helt då jag somnade direkt efter skolan och vaknade just innan åtta. Bättre lycka imorn. Nu ska jag ta tag i lite skolarbeten. Börjar med att skriva reflektionsbrevet till estetiska verksamheten. Och jo, är redan less på skolan, nice.




1. Lite av de många saker jag och mami inhandlade på Ikea.
2. Har fått upp min nya tavla ovanför soffan.
3. Har blivit ägare till en Yuccapalm.
4. Skulle egentligen varit en fjärde bild men glömde fota min nya, fina hylla i hallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0