that's the way it goes when you party just like I do

Gårdagen blev riktigt lyckad efter några om och men. Vi började som sagt några tjejer hos mig och fortsatte sedan till Polle där vi inte var så långvariga. Vi drog alla istället till Erik dit det kom en massa folk senare. Dans, skratt, limbo, svammeldricka och fint folk. Avslutade kvällen på Manuella och till sist hemma hos mig med bööis. Hos Erik fick vi även finbesök av två typ 60-åriga partysnubbar. Haha, ett gott skratt förlänger livet sägs det väl?!

Är inge bra på att använda kameran så bjuder på några bilder som dykt upp på fejjan.




Olivia hookar Gunnar (eller var det där Kenneth?).

Nu ska jag umgås lite med min broder och sen kolla Pretty Little Liars. Hade dock behövt plugga, men lämnar det till morgondagen. Pusstjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0