I see your true colors

Gårdagen blev väl lite sisådär. Började med go'middag på Olles med 9 tjejer och sedan vidare till Elin. Efter några om och men så for vi till mig. Kom en del folk dit, blev mest häng och mitt festhumör försvann ganska tidigt. Natten avrundades med tvtittande tillsammans med några pojkar. Humöret var inte det bästa men slapp iaf sova själv. Och idag har jag inte orkar göra ett piss. Lagat go'middag med pappa, kikat film med honom och bror min.

Nu ska jag skriva min jobbansökan och sen kika film med lillebror. Imorgon åker jag tillbaka till Luleå, den här helgen flög bara förbi. Tjarrå.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-23 @ 22:01:19
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0