tvåtusentolv

Nytt år, nya tag. Snickrade ihop 5 nyårslöften som jag SKA hålla. Nyår var helt okej, tills det blev lite för mycket och jag gick hem. Kvällen började med fina flickor i Fannys systers lägenhet där det blev middag och massa prat. Senare kom även en massa pojkar dit för att forsätta festen med oss. Efter en sväng förbi Maria drog vi alla in till stan och Max vart halva Luleå var.
Blev inte en enda bild tagen! Riktigt synd men hade väl för kul för att börja tänka på sånt. Så bjuder istället på en riktigt snygg bild på mig och Krookan från i onsdags.



Har sprungit på stan med Isabelle tidigare idag och avslutade med en ceasarsallad på Mat & Prat. När jag kom hem gick jag och la mig, och vaknade för en liten stund sen. Vet inte vad det är för fel på mig, är ständigt trött och sover dagar igenom. Nu ska jag sussa några minuter till innan jag ska bege mig bort till gymmet med Fröken Silver. P U S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0