don't let me go

Vill bara ha lov nu, vill inte ha prov att plugga till och inlämningar att skriva. Skulle plugga igår men blev istället att umgås med Isabelle som jag ser alldeles för lite av nu för tiden. Idag har jag sprungit på stan en snabbis och inhandlade ett par nya höga shorts (españa närmar ju sig), ett halsband och mat för att fylla mitt tomma kylskåp. Och eftersom det snart är dags att åka bort till Kallax så ska jag ta tag i min träning och kost nu. Köpte en massa goda nyttigheter idag på Ica som jag ser framemot att få tillaga.




Nu ska jag kolla ett avsnitt Pretty Little Liars och sen ska jag göra mig iordning för ett besök på Allstar. Har bestämt mig för att ta en tidig kväll idag och blir nog även att vara nykter, så duktig ska jag vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0