kvällens film: almost famous



Blev inge Övertorneå för mig idag, kroppen sa nej och nu hoppas jag att allt står nog bra till så jag kan bege mig dit imorn för att hjälpa mina företagskompanjoner.Dagen har spenderats i soffan framför Pretty Little Liars, gode bra serie. Men har inte bara latat hela dan, har varit duktig och gjort klart vårat arbete i svenskan som vi ska redovisa på fredag. Så nu ska jag belöna mig själv med mjölk och flingor framför en film. Hade förövrigt velat vara på campingen i Övertorneå med mina fina klassisar just nu, tror faktiskt dom har riktigt roligt...


Kommentarer
Postat av: L

har du instagram och isåfall, vad heter du?

2012-03-28 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0