Life's too short



Känner mig som världens lataste, har inte varit i skolan igår eller idag och har inte fått nått vettigt gjort här hemma. Har en massa plugg att ta itu med men orken och motivationen ligger på noll. Var iaf och fick lite bläck i huden tillsammans med Emelie igår. 1500kr fattigare och flera idéer rikare.

Nu ska jag försöka ta itu med lite måsten så jag har helgen ledig. Imorgon kommer Häggan ner hit till Luleå och det ser ut att bli ett besök på Allstar på fredag för att sedan åka till Gällivare och mysa på lördag. Hade varit riktigt fint. Men först ska matteboken, nkboken och esteten ha många timmars uppmärksamhet. Sedan så är min lägenhet i behov av städning också. Vars är mamma när jag behöver henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0