ibland undrar man ju vars felet sitter

Idag/inatt hände en lite efterbliven grej. Jag vaknade med världens ryck och kollade på klockan och såg att den var 20 i så fick lite smått panik för vi skulle ha nationella på morgonen så jag gick till toan och sminkade mig, plattade håret och allt sånt där. Så blev klockan prick och jag började ta på mig kläderna för att knata bort till skolan, men så när jag sätter på mig min klocka och då ser jag att det är nått som inte stämmer så kollar på klockan igen och inser att den är 2 på natten. Vafan. Så där stod jag i hallen, färdigsminkad, påklädd och beredd att gå till skolan 2 på natten. Hur fan kunde jag tro att klockan var 20 i 8 när det stod 01.40 på telefonen då jag vaknade. Less som jag blev fick jag gå och lägga mig igen med sminket och allt. Sedan så vaknade jag med ett ryck igen och trodde att jag hade försovit mig men såg sen att klockan bara var runt 5. Vadå sova oroligt?! Tror det är för att jag är lite nojig att försova mig till nationella, eftersom jag lyckades med det två gånger förra året. Tard jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0