måndag på norrlands entreprenörsgymnasium

Måndagar är då extrem trötthet infinner sig.
Kämpade med att överleva matten med RedBull och planering av vår utlandsresa som hjälp.
Sen börjar övertröttheten komma. 2cool4school

Skoldagen avslutades med idrott, löpning och intervaller.
Kondis - knappt existerande
Övertrötthet - check!


Efter skolan for vi på stan en sväng, köpte två tröjor som kommer få följa med mig till Magaluf om 18 dagar. Sen for jag och Emsie till mig och lagade middag, gjorde ett försök till att pluggade och provade lite kläder som kommer åka ner i resväskan senare. Nu ska jag skriva klart det där förbannade talet, vilket jag tänkt göra i flera dagar nu. Är som sagt duktig på att skjuta upp saker. Skulle nog till och med kalla mig själv expert på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0